Saturday, January 01, 2011

01/01/11 - NICE??

Salam Tahun Baru 2011






☆☆░░ Happy New Year !! ░░░☆☆
☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░♫░░☆ ☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓▓▓░♥☆☆ ☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░ ▓░♫☆☆ ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆ ☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♥░☆☆ ☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆ ☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓░░♥


HoooorraaYYYYYYYYYYYY....


Welcome 2011!!


Tak ku sangka begitu cepat masa berlalu, alih2 sudah masuk tahun baru..
Cakap pasal tahun baru, apa yang ada difikiran??
Ya, ofcoz.. Azam baru!!


Apa azam aku??
yup, aku semestinya ada azam.. azam aku banyak macam biasa tapi ini saja yang aku bagitahu, ok??
- nak lebih bertanggungjawab.
- Perubahan yang aku nanti2kan selama ini.
- Hope 'fakhri' selama 3 tahun yang lepas tidak kembali.




01/01/11


cantik tak nombor tu? sekali seumur hidup je dapat jumpa, tak ada dah tahun2 yang lain.
aku pasti mesti ramai yang pilih tarikh ni nak bertunang, nak menikah, nak 'ehem2'.. whatever la..  and selain malam merdeka, malam ni juga penentu 'peristiwa bulan ogos,sept & okt' apa tu? fikir2kan lah... hope tak ada dah berlaku untuk tahun 2011 ni. Dah tak sanggup nak tengok berita yang menyayati hati kat dada2 akhbar or kat TV. Harap la ye...


Aku harap korang semua happy menyambut tahun baru ni ok, moga tahun 2011 ni bawa banyak kesenangan bagi kita semua. Amin.


Salam dari ku.. FN







0 komen korang:

Post a Comment

 
Powered by Blogger