Friday, March 25, 2011

Gambar & Video :: Cuba Bunuh Diri Di KB Mall

Seorang gadis cuba untuk membunuh diri dengan terjun dari bangunan sekitar pukul 4 petang 24 Mac 2011. Sebab yang pasti tidak diketahui. Namun dengar dari keterangan orang ramai, gadis tersebut cuba membunuh diri gara-gara terlanjur dengan teman lelaki dan tidak tahu hendak sorok muka di mana lalu membuat keputusan untuk terjun dari bangunan. Ada juga mengatakan gadis tersebut kecewa dengan keputusan SPM yang diperolehi. WaAllahualam.


Ini antara gambar yang sempat di ambil oleh orang ramai yang berdekatan. 




Ini pula yang di rakam.


Sebelum gadis tersebut jatuh.


Ini semasa gadis tersebut jatuh ketika percubaan menyelamat.

Gadis itu dilaporkan hanya cedera ringan kerana Pasukan Penyelamat Bomba sudah menyediakan pelampung/tilam di bawah bagi menyelamatkan gadis tersebut.

*F amat simpati dengan gadis tu dan keluarga dia, first F dapat berita ni kat rakan FB, yang nak keluar dari mulut F ni cuma b***h. Tapi kita ni manusia, terkadang alpha dan lalai, datang pula syaitan yang sangat rajin menghasut keturunan Nabi Adam ni. Apalah nasib dia.. apalah masalah sebenar dia.. macamanalah mak ayah dia... Harap sangat gadis tu insaf dan tak buat lagi lepas ni. Perkara sebegini dilaknat Allah. Neraka tempatnya. Allhamdulillah dia masih selamat, sempat lagi dia nak bertaubat dan pilih jalan yang betul.*

KREDIT 1, KREDIT 2, KREDIT 3.

0 komen korang:

Post a Comment

 
Powered by Blogger