Wednesday, December 15, 2010

SurVey Lelaki VS Perempuan

Aku ade buat survey dalam facebook aku hari tu, survey mengenai lelaki dan perempuan.. Setakat ni aku just buat 3 survey shje.

Survey Pertame


"WANITA PERLUKAN KEJUJURAN LELAKI"


aku nak tanye, macamane dengan pendapat korang dengan kenyataan kat atas tu..??
dalam result survey aku, 4 orang perempuan dan sorang lelaki yg like post aku tu, 


Kalau tanye tentang pendapat aku, ape yg boleh aku ckp, sebenarnye tak kira lelaki atau pun perempuan, kecik atau besar, tua atau mude, semua tu tak ambil kira, kejujuran ni sememangnye penting dalam kita jalani hidup ni, tetapi kalau dah manusia, memang tak lari dari buat kesilapan iaitu MENIPU. Menipu ni dipanggil kesilapan ke?? itu bergantung pada individu itu sendiri. 


"kalau dah lelaki, mane jujurnye" wah, cik adik! ingat lelaki ni semua penipu ke? ingat semua tak jujur ke? kalau tak, kat sape lagi kalau tak lelaki tmpt wanita bgantung. Hah, so pada yg wanita tu, kalau korang jumpe la lelaki yg jujur ni, kirenyer hidup korg bertuah la ye. Sebab perempuan ni, agak mementingkan kejujuran. pendapat aku la. 


Dan pada perempuan kat luar sane, jangan fikir korang semua jujur, ade gak yg kaki penipu ni, jantan kiri kanan depan belakang. Hah, pe nak jawab? Erm... Itu sebenarnye dah perkare biase dlm dunia skrg ni. Sering sgt kite jumpa yg mcm tu, betul tak?


Survey yang kedua


"WANITA TAK MEMAHAMI LELAKI SEBENARNYA"


Ini memihak kepada siape plak ni..?


Dalam result survey aku sorg lelaki je LIKE, Akuscandal Meo .. dan 6 orang perempuan yg UNLIKE, sorg perempuan 50 - 50, camne tu?


Complicated sangat ke lelaki sampai perempuan tak dapat memahami lelaki, tapi kalau dari segi pendapat perempuan plak, dorang sememangnye memahami lelaki, cume lelaki yg tak memahami mereka, ape pendapat korang?


Kalau ditanye mengenai pendapat saya plak, tiada seorang individu pun di dalam dunia ni yg dapat memahami individu lain sepenuhnya. Hati manusia siapa yang tau, betul tak? rambut same hitam tapi hati, erm.. faham2 sendiri.


Survey yg ketiga


 "' i love u', WANITA PERLUKAN BUKTI BUKAN HANYA KATA2"




Korang tengok kat gambar tu, result dia 5 orang perempuan LIKE, 2 orang komen, korang boleh bace kat gambar tu.
Aku agak setuju dengan Ily Nadhirah, betul jugak dengan ape yang dia cakap tu. Ayat dia "sedikit curang tu tetap ade" erm, maknenyer berbalik pada survey pertame tadi, kejujuran.. so, dalam perhubungan akan ada kecurangan, fuh! so complicated!


Aku sebagai lelaki, nak jugak mintak wanita tolong explainkan kenyataan kat atas tu, sebenarnye bukti yg mcmne yg wanita mahukan...?? kalau bkn hanya kata2? kalau sesiape boleh xplainkan ni, i'm so appriciate that. Walaupun Nurul Mieza dah xplain sket kat atas tu tapi i want more...


Ini shje survey yg aku buat setakat ni, jika aku rajin di hari2 kelak, aku akan buat lagi survey, hope korang sudi menyertai, ok?

0 komen korang:

Post a Comment

 
Powered by Blogger